Sunday, 10 March 2013

စိတ္ညစ္ေနခ်ိန္ ခ်က္ခ်င္း စိတ္ရႊင္လန္းလာေစရန္

တစ္ေန႔တာမွာ စိတ္ညစ္စရာ၊ စိတ္ပင္ပန္းစရာ အခိုက္အတန္႔တို႔ ႀကံဳေတြ႕လာရင္ ခ်က္ခ်င္း စိတ္ရႊင္လန္း သြားေစဖို႔ ေအာက္ပါတို႔ကို ျပဳလုပ္ေပးပါ။
ၿပံဳးပါ
ရယ္ေမာတာက စိတ္ဖိစီးမႈကို ေလ်ာ့ က်ေစတဲ့ အေၾကာင္းတစ္ခုက ေသြးစီး ဆင္းမႈကို ေကာင္းမြန္ေစၿပီး ႏွလံုးေရာဂါ ေဝဒနာေတြကို ေလ်ာ့က်ေစလို႔ပါ။

ပန္းအိုးထားရွိပါ
ရနံ႔သင္းပ်ံ႕တဲ့ ပန္းပြင့္ေတြ ထိုးထားတဲ့ ပန္းအိုးတစ္လံုးကို သင့္အနားမွာ ထား ရွိတာေၾကာင့္ စိတ္ညစ္၊ စိတ္ပင္ပန္းမႈ ေတြ ေျပေလ်ာ့ေစၿပီး စိတ္ခံစားမႈကို ခ်က္ ခ်င္း ေကာင္းမြန္လာေစပါတယ္။
အိပ္ခန္းႏွင့္ ေရခ်ိဳးခန္းရွိ လိုက္ကာမ်ားကို ေတာက္ပေသာ အေရာင္မ်ား သံုးပါ
သင္အိပ္ရာႏိုးႏိုးခ်င္း စိတ္ေပ်ာ္ရႊင္ ၾကည္ႏူးမႈ ရရွိေစဖို႔ အိပ္ခန္းနဲ႔ ေရခ်ိဳးခန္းလိုက္ကာေတြကို အေရာင္ ေတာက္ပတာ ေရြးပါ။
ခ်စ္ျခင္းေမတၱာကို တန္ဖိုးထားပါ
သင့္ဘဝအေဖာ္ ဒါမွမဟုတ္ သင့္ခ်စ္သူနဲ႔ တစ္ေန႔မွာ မိနစ္ ၂၀ ၾကာ စကားေျပာတာက သင့္ကို ပိုမို ေပ်ာ္ရႊင္က်န္းမာလာေစပါတယ္။
အသက္ျပင္းျပင္း႐ွဴပါ
အလုပ္လုပ္ရင္း စိတ္ဖိစီးလာရင္ အလုပ္စားပြဲမွာ အသက္ျပင္းျပင္း႐ွဴသြင္း၊ ႐ွဴ ထုတ္လုပ္ေပးတာေၾကာင့္ စိတ္ဖိစီးမႈကို တြန္းလွန္ႏိုင္ပါတယ္။ အသက္ျပင္းျပင္း ႐ွဴသြင္း၊ ႐ွဴထုတ္တာေၾကာင့္ စိတ္တည္ ၿငိမ္သြားေစၿပီး တစ္ေန႔လံုး အလုပ္တြင္ က်ယ္ေနေစပါတယ္။
ေရခဲစိမ္ သစ္သီးေဖ်ာ္ရည္ ေသာက္ပါ
သင္ႀကိဳက္တဲ့ သစ္သီးကို အဆီ ထုတ္ထားတဲ့ ႏို႔နဲ႔ ေရာေမႊၿပီး ေရခဲထည့္ကာ ေသာက္ေပးပါက စြမ္းအင္အဆင့္ ကို ခ်က္ခ်င္း ျမင့္တက္လာေစပါတယ္။
ေခါင္းၿဖီးၿပီး အလွျပင္ပါ
ဆံပင္ကို တင္းက်ပ္ေအာင္ စုခ်ည္ၿပီး ဖိုသီဖတ္သီေနတာေၾကာင့္ ေခါင္းကိုက္ ေစႏိုင္ပါတယ္။ စိတ္စြမ္းအင္ ျမင့္တက္လာေစဖို႔ ေခါင္းၿဖီးၿပီး အလွျပင္လိုက္ပါ။
ၾကယ္စင္

Good Health

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Bird Gadget