Friday, 8 March 2013

သက္ရွည္က်န္းမာေစတဲ့ ဒိန္ခ်ဥ္


အိႏၵိယ၏ ေရွးေဟာင္းေဆးက်မ္း ျဖစ္တဲ့အာယုေဗဒထဲ မွာ ဒိန္ခ်ဥ္ကို မွန္မွန္စားသံုးပါက သက္ရွည္ က်န္းမာ ေစတယ္ အရင္းအျမစ္ တစ္ခုျဖစ္ေၾကာင္း ေခတ္သစ္ ဓာတ္ခြဲ စမ္းသပ္ခ်က္မ်ားအရ သိရွိရတယ္။ 'ဒိန္ခ်ဥ္က သက္သတ္လြတ္ စားသူမ်ားအတြက္ ပ႐ိုတင္းမ်ားမ်ား စားစားပါတဲ့ အစာတစ္ခုျဖစ္တယ္။ ကယ္လ္ဆီယမ္ ၾကြယ္ဝစြာ ပါရွိတာေၾကာင့္ ႀကီးထြားဖြံ႕ၿဖိဳးဆဲ ကေလး မ်ားႏွင့္ အစားအစာထဲမွာ ေနာက္ထပ္ ကယ္လ္ဆီယမ္ လိုအပ္သူမ်ားအတြက္ ေကာင္းပါတယ္' လို႔ စင္ကာပူ ႏိုင္ငံ၊ ဂ်န္ဂီ အေထြေထြ ေရာဂါကုေဆး႐ံုႀကီးမွ အာဟာရ ဓာတ္ပညာရွင္ အႀကီးအကဲ Mrs Magdalin Cheong က ေျပာပါတယ္။ အထူးသျဖင့္ ပ႐ိုဘိုင္အို တစ္မ်ားေခၚ ဗက္တီးရီးယား ေကာင္မ်ားပါတဲ့ ဒိန္ခ်ဥ္က အစာအိမ္အတြက္ ေကာင္းပါတယ္။ ဝမ္းခ်ဳပ္ျခင္း၊ ဝမ္းေလွ်ာျခင္းကို ကူညီေျဖရွင္းေပးၿပီး ဝမ္းပ်က္ျခင္းကို ထိန္းခ်ဳပ္ရာမွာ ဒိန္ခ်ဥ္က အသံုး ဝင္ေၾကာင္းျပသထား တာရွိပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ အ႐ိုးပါး (အ႐ိုးပြ) ေရာဂါ မျဖစ္ရေအာင္ႏွင့္ ေသြးေပါင္ခ်ိန္ တည္ၿငိမ္ေအာင္ ထိန္းေပးရာမွာ ဒိန္ခ်ဥ္က အေထာက္ အကူ ရေၾကာင္း သိရပါတယ္။ ဆာေလာင္ျခင္းကို လည္း ေျပေစပါတယ္။
ဦးလွျမင့္(ဂႏၶမာ)

Health Digest

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Bird Gadget